Μενού
Your Cart

Όροι & Προυποθέσεις

1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα, άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους, ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο, χωρίς το εξωτερικό ελάττωμα. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.

Ο όρος αυτός δεν ισχύει για πωλήσεις ειδών από το φυσικό κατάστημα όταν και η παράδοση του είδους γίνεται στο φυσικό κατάστημα, οπότε το είδος ανοίγεται και ελέγχεται κατά την παράδοση από τον πελάτη. Ισχύει όμως αναλογικά σε πώληση από το φυσικό κατάστημα όταν η παράδοση ορίζεται με αποστολή του είδους στην οικία του αγοραστή.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

  1. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.
  2. Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, κατά το μεγαλύτερο μέρος της.
  3. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας) ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  4. Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης δικαιούται να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ’ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  5. Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.
  6. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο-Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, είτε μέσω courier, ή παράδοση στο φυσικό κατάστημα της Εταιρίας.
  7. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
  8. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
  9. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Ο όρος αυτός ισχύει αναλογικά και για πωλήσεις ειδών από το φυσικό κατάστημα, πλην της παραγράφου 6 που δεν ισχύει για πωλήσεις από φυσικά καταστήματα.

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

  1. Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του/ς στον πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία DOA), η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται επίσης με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
  2. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στο φυσικό κατάστημα που διατηρεί η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με το εμπορικό σήμα «Agreecon», είτε με αποστολή αυτού/αυτών επιβαρυνόμενη η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με τα έξοδα παραλαβής του, με μέσα της απολύτου επιλογής της και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
  3. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο-Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
  4. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοια συσκευή (κατάστασης και χαρακτηριστικών, κλπ).
  5. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα.
  6. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

Ο όρος αυτός ισχύει αναλογικά και για πωλήσεις ειδών από το φυσικό κατάστημα και διέπει τις επιστροφές εμπορευμάτων λόγω ελαττώματος, όπου στην ενημέρωση που οι πελάτες λαμβάνουν στο κατάστημα γίνεται λόγος για επιστροφή ειδών στις ανωτέρω προθεσμίες των επτά (7) και δέκα (10) ημερών αντίστοιχα.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

  1. Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 10 ημερολογιακών ημερών ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση, και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά στο info@agreecon.gr και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  4. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
  5. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
  6. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το φυσικό κατάστημα.
  7. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
  8. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης.
  9. Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Ο παρών όρος δεν ισχύει για πωλήσεις προϊόντων από το φυσικό κατάστημα.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε:

  • Συμβάσεις υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
  • Πώληση προϊόντων από το φυσικό κατάστημα.


    2. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ - ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ - ΚΟΣΤΟΣ


    ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

    Χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Μπορείτε να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες σας από το κατάστημα μας Δευτέρα έως Παρασκευή 8:00 έως 15:30 και Σάββατο 9:00-14:00.


    ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

    Μπορείτε να μας καταθέσετε το αντίτιμο των αγορών σας σε οποιονδήποτε από τους παρακάτω λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μας και να μας στείλετε την απόδειξη της κατάθεσης στην οποία να αναγράφεται το πλήρες ονοματεπώνυμο σας και ο κωδικός της παραγγελίας σας, με e-mail στο info@agreecon.gr ή με fax: 210-2440103.

    Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι, με δικαιούχο τον Σταυρόπουλο Θεμιστοκλή:

    ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ  ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
    Α/Λ – 11200838875
    IBAN – GR80 0110 1120 0000 1120 0838 875

    ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε.
    Α/Λ – 5149-079561-381
    IBAN – GR26 0172 1490 0051 4907 9561 381

    ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ALPHA BANK Α.Ε.
    Α/Λ – 178-00-2340014673
    IBAN – GR58 0140 1780 1780 0234 0014 673

    ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ EUROBANK
    Α/Λ – 0026-0259-18-0201712846
    IBAN – GR45 0260 2590 0001 8020 1712 846


    ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ

    Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται πληρωμές μέσω MASTERCARD, EUROLINE, VISA, MAESTRO από όλες τις τράπεζες, μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος που παρέχεται από την ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε.


    ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

    Σε περιπτώσεις αποστολής με courier και για εμπορεύματα με βάρος μέχρι 15 κιλά η πληρωμή μπορεί να γίνει και με τη μέθοδο της αντικαταβολής και χρεώνεται με 1,50 €.



    3. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ COURIER

    Για παραγγελίες άνω των 300€ ΔΩΡΕΑΝ αποστολή ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ. Ισχύει μόνο για εξόφληση της παραγγελίας με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

    Η δωρεάν μεταφορά δεν ισχύει για εμπορεύματα που το βάρος υπερβαίνει τα 15 κιλά σε βάρος ή ογκομετρικά.

    Σε περίπτωση που ο πελάτης αδυνατεί να πληρώσει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό κι επιθυμεί να πληρώσει με αντικαταβολή την ώρα της παράδοσης, ισχύουν οι παρακάτω χρεώσεις:

    Για τα αντικείμενα βάρους μέχρι 2 κιλά που θα διακινηθούν ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ, η τιμή είναι: 5,50 € και 1,00 € για κάθε επιπλέον κιλό.

    (Συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α)

    ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Ν. Αττικής - Όλες οι περιοχές με αρχικό αριθμό 1 (ένα) στον Τ.Κ

    Για τα αντικείμενα βάρους μέχρι 2 κιλά που θα διακινηθούν από ΠΟΛΗ σε ΠΟΛΗ, η τιμή είναι: 6,50 € και 1,00 € για κάθε επιπλέον κιλό.

    (Συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α)

    ΠΟΛΗ-ΠΟΛΗ: Οποιαδήποτε πόλη της Ελλάδας

    ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ: Οι περιοχές εκτός των ορίων των κύριων πόλεων, χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτοι προορισμοί, ορίζονται στον κατάλογο που μπορείτε να κατεβάσετε σε μορφή EXCEL από τον παρακάτω σύνδεσμο https://agreecon.gr/share/Areas.xls

    Σε περίπτωση που το ογκομετρικό βάρος μιας αποστολής είναι μεγαλύτερο του πραγματικού, (περιπτώσεις ελαφριών και συγχρόνως πολύ ογκώδη δεμάτων) η χρέωση υπολογίζεται με τον εξής τρόπο:

    ΜΗΚΟΣ(cm) x ΥΨΟΣ(cm) x ΠΛΑΤΟΣ(cm) / 5000 = ΒΑΡΟΣ ΣΕ ΚΙΛΑ


    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

    Η επιλογή της Μεταφορικής εταιρείας γίνεται από τον αγοραστή. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας συσκευάζει και μεταφέρει τα προϊόντα στα γραφεία της μεταφορικής εταιρίας εντός 10 ημερών από την εξόφληση της παραγγελίας μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή κατάθεσης στους τραπεζικούς της λογαριασμούς, χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του αγοραστή. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αγοραστή. Πριν την αποστολή θα υπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας.

    Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. [ Προβολή εγγράφων πολιτικής απορρήτου GDPR ]. Διαβάστε περισσότερα